Este Blogue é unha actividade da materia "Música na Educación Infantil" 2013-14 da titulación de Grao en Mestre/a na Educación Infantil da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela.
O propósito é crear, entre todos, un banco con cancións axeitadas á etapa de educación infantil, analizalas e compartilas ao mesmo tempo que se manexan as TIC.

Os Profesores da materia: Cecilia Portela e Martín Leránoz

________________________________________________________________________________________________________________________

xoves, 28 de novembro de 2013

Y lloverá


Título
Y lloverá.
Autor/a
Música y letra: Siempre así.
Prieto, A; Baron, S; Carnerero, M; García, M; Parejo, M; Sabater, N; Rivas, A; Almarcha, R. (2002). Nuevas canciones para padres novatos. Sony Music Spain.
Intérprete/s
Grupo Siempre así.
Etiqueta
Tiempo, lluvia.
Letra
Estrofa
Ha dicho el hombre del tiempo
que mañana va a llover
yo me pondré el chubasquero
y mi paraguas cogeré,
unas botitas de goma
para no mojarme los pies
y para pisar los charcos ,
que la lluvia ha de hacer
Estribillo
y lloverá y lloverá y lloverá
y yo veré y yo veré y yo veré
las gotas caer (x2)
Estrofa
Ha dicho el hombre del tiempo
que mañana va a llover
yo me pondré el chubasquero
y mi paraguas cogeré,
unas botitas de goma
para no mojarme los pies
y para pisar los charcos ,
que la lluvia ha de hacer
Estribillo
y lloverá y lloverá y lloverá
y yo veré y yo veré y yo veré
las gotas caer (x2)
Estrofa
unas botitas de goma
para no mojarme los pies
y para pisar los charcos ,
que la lluvia ha de hacer
Estribillo
y lloverá y lloverá y lloverá
y yo veré y yo veré y yo veré
las gotas caer (x4)

Máis fontes  

Observacións
Esta canción pertenece al CD del grupo Siempre así “Nuevas canciones para padres novatos”, publicado en el 2002.
Engadido por
Gloria del Carmen Soriano López



Ningún comentario:

Publicar un comentario