Este Blogue é unha actividade da materia "Música na Educación Infantil" 2013-14 da titulación de Grao en Mestre/a na Educación Infantil da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela.
O propósito é crear, entre todos, un banco con cancións axeitadas á etapa de educación infantil, analizalas e compartilas ao mesmo tempo que se manexan as TIC.

Os Profesores da materia: Cecilia Portela e Martín Leránoz

________________________________________________________________________________________________________________________

martes, 12 de novembro de 2013

A Formiguinha


Título
A  formiguinha
Autor/a
 
Intérprete/s
A Galinha Pintadinha
Etiqueta
animais, corpo, productos do mercado
Letra

Fui ao mercado comprar café
E a formiguinha e subiu no meu pé
Eu sacudi, sacudi, sacudi
Mas a formiguinha não parava de subir

Fui ao mercado comprar batata roxa
E a formiguinha e subiu na minha coxa
Eu sacudi, sacudi, sacudi
Mas a formiguinha não parava de subir

Fui ao mercado comprar melão
E a formiguinha subiu na minha mão
Eu sacudi, sacudi, sacudi
Mas a formiguinha não parava de subir

Fui ao mercado comprar jerimum
E a formiguinha subiu no meu bumbum
Eu sacudi, sacudi, sacudi
Mas a formiguinha não parava de subir

Fui ao mercado comprar um giz
E a formiguinha e subiu no meu nariz
Eu sacudi, sacudi, sacudi
Mas a formiguinha não parava de subir
 
 

 
Máis fontes (opcional)
Observacións
Esta canción está recollida pola Galinha Pintadinha, un proxecto brasileiro creado por Juliano Prado e Marc os Luporini. As cancións incluídas neste proxecto son, orixinalmente en portugués aínda que tamén podemos atopar versión en outros idiomas como por exemplo en galego: http://www.youtube.com/watch?v=KnA4Pc0ofAs de María Fumaça
Engadido por
Irene Vidal Pérez
 

 

 

Ningún comentario:

Publicar un comentario