Este Blogue é unha actividade da materia "Música na Educación Infantil" 2013-14 da titulación de Grao en Mestre/a na Educación Infantil da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela.
O propósito é crear, entre todos, un banco con cancións axeitadas á etapa de educación infantil, analizalas e compartilas ao mesmo tempo que se manexan as TIC.

Os Profesores da materia: Cecilia Portela e Martín Leránoz

________________________________________________________________________________________________________________________

venres, 15 de novembro de 2013

Había un sapo.

Título Había un sapo
Autor/a Grupo Tiringuitas Versión Cantoalegre
Intérprete/s Cantoalegre
Etiqueta Animais, sapo, nadar, río
Letra
Había un sapo sapo sapo
que nadaba en el río río río
con un traje verde verde verde
tiritaba de frío frío frío.
La señora sapa sapa sapa
a mi me contó, me contó
que un amigo mío, mío, mío
era profesor.

Había un sapo sapo sapo
que nadaba en el río río río
con un traje verde verde verde
tiritaba de frío frío frío.
La señora sapa sapa sapa
a mi me contó, me contó
que un amigo mío, mío, mío
manejaba un avión.

Había un sapo sapo sapo
que nadaba en el río río río
con un traje verde verde verde
tiritaba de frío frío frío.
La señora sapa sapa sapa
a mi me contó, me contó
que un amigo mío, mío, mío
manejaba un camión.

Había un sapo sapo sapo
que nadaba en el río río río
con un traje verde verde verde
tiritaba de frío frío frío.
La señora sapa sapa sapa
a mi me contó, me contó
que un amigo mío, mío, mío
cantó esta canción.

Máis fontes (opcional)

Observacións
Existen moi diversas versións desta canción, de feito, a que eu coñecía non a atopei en youtube polo que posteriormente engadirei un video de vimeo. Eu quixen escoller esta versión porque é a que máis me gusta, considero que é unha canción moi divertida e pegadiza polo que os nenos a poderán aprender rapidamente e lles gustará moito.
Engadido por Ángela Ferreira Boquete.
http://vimeo.com/26524060

Ningún comentario:

Publicar un comentario